Såå Trötttttttttttttt

söta bilder
Det är så här... Jag är sååå trött och jag har feber )= Jag vet.. massa tjat om mej och min sjukdom just nu, men att tänka tar för mycket energi och mitt huvud fixar inte att tänka ut något bra!

Idag har jag ju lyckats äta en svamp toast och lite glass... skulle kunna äta mer glass för det är det ända som funkar. Men glasen är nu slut, det går såå mycket mer glass (och godis och allt annat gott man har hemma) när man är fler i hemmet.

Tror snart att fru alvedon ska få kasta ut herr feber för ett par timmar, för det här är ju löjligt (tagit snart en timma att skriva detta inlägg).

Detta blir nog sista för idag, men hörs imorrn!
kram
xoxo 


Kommentarer
Postat av: Helle

KRYA PÅ DIG mitt hjärta! :( Puss o kram!

2010-09-27 @ 21:14:08
URL: http://hellecarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0