Senare än vanligt

Dagens första inlgg... Ganska sent, men har varit trött. Har haft en intressant natt, ni som va me vet vad jag pratar om. Men till er andra ska jag bara säga att det sluta på D.S med två stygn.. Inte på mej! Men måste man testa om en kniv är vass, så ska man inte hugga sej i armen... Det va nattens läxa. Nu vet vi bättre, och hoppas på att vi inte leker med knivar mer.. =P



Sen valvakan som va inatt oxå, tänker inte ens prata om det.... För alla andra har ju redan såå många åsikter. Kommer säkert säga vad jag tycker om det ändå, i andra inlägg...
Men just nu vill jag bara säga att ni är bästa och förtjänar en förklaring till varför jag inte bloggat på hela dagen. XD

Ska nu göra lite kvälls snack...

Kram på er xoxo


Kommentarer
Postat av: Helle

=) Inga knivar mer! Love ya <3

2010-09-21 @ 01:13:48
URL: http://hellecarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0