stress..

På min lediga dag... va är det för stil, så här e det va: Ska nu til täbban och handla för Johans födelsedag imorrn, sen hem för att vända och dra till mitt andra jobb.
Hela min kväll kommer gå åt att göra avier. Tråkigt? OooJa men betalar bättre än komunen!

Men mer om det senare, nu ska jag uppdater mej om vad som händer i mina vänners liv. Sen ska jag göra mej klar för att sticka. Om tid finns så skriver jag senare, annars så hörs vi i kväll... Men nu när jag lärt mej blogga i mobilen så är det ju lättare att uppdatera.

Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Micke

Inte bra att stressa! Vad är det för annat jobb du har?

2010-09-15 @ 18:50:36
URL: http://mickeahlborg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0