Till täby och till bax

Är hemma... puh va jobbigt det va i täby.. Men va tvungen.. Ska ju på brölopp om två dagar... Behöver färga håret... Hade ingen hår färg.. Nu har jag det. Behövde köpa pressent oxå.. galet svårt! Men det är fixat oxå...
Så nu e jag hemma igen... skönt! Imorrn är det först lunch med mormor och mamma plus, hör och häpna nu...  Johan ska me!!! På lördag ska mormor hem till spanien igen... kommer inte se henne på ett år... Om jag inte måste offra mej och åka till spanien, måste ju ändå titta till andra huset oxå..
Sen är det jobb hela kvällen.. så du ser, jag va tvungen att göra allt idag.

Till middag idag blir det en italiensk kötträtt... har aldrig gjort den förut.. men efter min dunderpaj igår känner jag mej modig.. och så är jag ju kock oxå..

Måste köpa en webcam så jag kan göra en video blogg ocå, där jag kan driva med alla som gör det seriöst... hahaha va skoj!

Nu måste jag börja med maten och allt annat spännande jag kan hitta på!

Dagens lista:
1. Va bäst
2. Va bäst
3. Va bäst
4. Va ... eller ni förstår nog vart jag vill komma

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0