Veckans sista dag del 2

Oki nu fortsätter historian.... För jag har varit duktig och städat lite.
Om du inte har lästa tidigare inlägg (veckans sista dag) gör det först.. sen till detta.

Som sagt kom tillbax för hämta jackan. Johan sitter kvar i taxin. Berättar för vakterna vad som hänt, får då gå in. Ser jackan direkt, pekar på stället han lämnar den, pekar på jackan beskriver den i minsta detalj.. den hänger ju framför näsan på mej. Dom tar fram den och säger att aaa den låg där. Va bra kan jag få den då??
Vakten: -Vad är det för märke??
Jag : -Vet inte, den är köpt på en sport affär i rom, så kunde jag märket skulle jag ändå inte kunna uttala det.. haha..
Vakten: -Nej då kan jag inte ge den till dej...
-Men va tusan, jag beskrev den i minsta detalj...
-Aaa men kan du inte märket får du den inte.
Ska då hämta Johan för att han kanske kan märket... Men han är för full för komma in igen (på tegel?!). Vakten säger då att vi får komma tillbax imorron. Suckar högt!!!! Aja gör det då... Men lägg undan jackan då, för ni vet ju att det är vår.

När vi väl är hemma börjar Johan spy, det är inget konstigt med det... förutom att han kan inte göra det själv. Jag är sååå trött att jag inte orkar sitta i badrummet hela natten/morgonen så det blir en hink brevid sängen... Jätte trevligt. Eller inte!!!
Aja efter 2 timmars sömn så va det dax att åka iväg för att hämta ut jackan, Johan orkar inte.
Så jag får göra det...

Men Gu´ett till mega inlägg, får städa lite till och så kommer jag tillbax och skriver fortsättnigen... (det är inte över än)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0