Veckans sista dag del 3

Oki... nu fortsätter jag.. Vart va jag någon stans....? Just det skulle hämta jackan (läs först veckans första dag, sen del 2)

Åker till täbban, sjukt trött. Men va gör man inte för sin man??
Kommer till bruket, berättar historien, ja men oki ska hämta den.
Snubben i baren kommer tillbax och berättar att jackan inte finns!!!! WTF
(Lovar att vaktfitt... hum vakt kvinnligtkönsorgan... Tog den)
Bar killen sa nej du får komma tillbax ikväll och prata med vakterna.
Hoppas ni kan förstå att jag bli irriterad nu!!
Som tur va hade jag en dejt med min kusse Malin, så humört blev bra ganska snart.. Vi tog en fikus =P  Sen ska man hem och berätta historien för killen som inte riktigt förstår hur detta gick till... (Men han kommer inte ihåg halva kvällen)

Denna dag har gått i städens täcken... har stor städat.. men missa tvätt tiden =S behövde faktist sova!!!

Nu lite tv och avkoppling, Men fortfarande grymt arg på den som snott min sambo jacka!!!!!!!!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Helle

har sagt det förr och säger det igen! Clowner hör hemma på cirkus, inte som dörrvakter! Kram till er!

2010-09-12 @ 21:41:47
URL: http://hellecarlsson.wordpress.com
Postat av: Micke

Ja alltså dom där jävla vakterna.. jävla as!

2010-09-13 @ 00:17:34
URL: http://mickeahlborg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0