Veckans sista dag.

Min och johans städdag... inte välkommen! Men det måste bli gjort.
Men vi går tillbax till i fredags.
Kom hem från jobbet, Johan va så dår att va me... =S
Vi va inte helt överrens.. om man säger så. Så han skulle "dra" vilket han fick... Och jag ringde ett samtal och fick egna planer. Då dök Johan upp igen och blev snällare när han såg att jag va på väg... För då ville han oxå följa me... jaja orka bråka om det.. kom med då.
Så det bar iväg till trgel... för att fira min dag. ^^
Behöver jag säga att Johan va tok full... Men aja hade skit kul med Helle och Willy (och Johan).
Helle stog och prata med en komps, jag kom fram bara för att liksom... Hälsar på tjejen som presenterar sig typ så här
: - Hej jag heter Amanda, och jag har "dejtat" din kille..
Jag: - Jaha... Grattis! Va sa du att du hette?
- Amanda... Men det va typ 11år sen.
- Oki, vill du komma och hälsa på han?
- Vem??
- Johan?!
- Jaha, aaa oki!
Så jag tog me henne till Johan, som blev lagom "glad" att bli satt i den sitsen...

Hahaha. Skrattar fortfarande.

Tillbax till i fredags, Johan som sagt "aprak" så när han kommer på att det är dax att åka hem, blir jag tacksam. Till garderoben, hämtar ut jackorna, Johan sätter inte på sig sin utan lämnar den vid dörren... När vi hoppat in i taxin, ser jag detta och frågar vart jackan e..?
-Jag vet inte?
Men bra, ska då tillbax för att hämta jackan....
Och det är här jag strax blir riktigt förbannad.... Men efter som jag hatar låååånga inlägg så fortsätter historien i nästa inlägg... som jag ska skriva om en stund. Nu ska här städas!

Kram

Kommentarer
Postat av: jessica

ok ska läsa mer om det någon gång jag har tid:) det är intressant, hoppas din du sköter om din kropp nu så den mår bättre

2010-09-12 @ 13:25:20
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Helle

Kram min lilla plutt! =) alltid skoj med dig! Johan...hahaha! Typiskt AIK:are....eh eller? aja =)

2010-09-12 @ 16:09:25
URL: http://hellecarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0