Yo!

Go´morgon till er alla, eller det är ju eftermiddag redan. Men med sömnbrist allanbrallan är det inte såå konstigt att sova 12 timmar!

Håller på tänker hur man kan göra bloggen bättre och roligare (för mej). Menar sitter med huvudet fult med ider... Men vet inte vart jag ska börja... Kanske ett par kategorier (skit istavnigen ni vet vad jag menar) Och som jag sagt tidigare en webcam. Då blir det lättare att få ur alla saker som rör sej i skann... Tycker dock synd om er som måste höra min röst då.. =P Men kom just på.. Kan ju be någon läsa upp allt så mimar jag. =O) Vilken plan!
Tänk Johans sköna stämma komma från min perfekta mun??! haha Gu va knäpp jag är.

Men nu är det starx jobbet som väntar... Men kan inte jag bli riktigt sjuk så jag kan sjukskriva mej, då kanske förkylnigen som jag levt med fram och tillbax ni i ca 4 veckor släpper. och jag får ledigt ;P

Ska fixa some shit nu!
Läs mej senare!

Kram xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0