Fakta

Ska inte tjata allt för mycket om min fina jossan! trots att jag vill, för er som inte känner henne kanske det är svårt att förstå. Men hon är värd att tjata om, det är därför jag avgudar henne!!

Men måste bara säga att han som oxå skriver om henne.. jag tror han har överdrivit lite... eller hur micke?? Det jag skriver är väldigt sant.. oki en liten överdrift kanske det där med att bli religös.. men bara en liten..

Det finaste jag kan säga är:
Jag är bästa och snyggast i satan/universum.. men det är ju inget nytt.. Och Jossan är på en andra plats, nästan en delad första plats.. (det ända som saknas är en romantisk middag för 2.. mej och jossan)
Det är det bästa, finaste man kan säga om någon, och det är sant!

Min mamma har lärt mej att men inte ska ljuga, och det är viktigt att man respekterar sina föräldrar... Visst är det så jossan?! =)

BTW micke.. jossan har faktist en blogg, dock är hon inte aktiv i den.. nått om att hon inte har lösenordet, hon sa det till mej för läääänge sen... bara en riktig vän vet sånt... och sen ska faktist starta en ny blogg... så det så!!

Så Jossan, micke säger att du är en gudinna (vilker jag nämnde före honnom i tidigare inlägg, så det är ju inget nytt.. han är bara en blek kopia) Men nu har jag ökat nivån, frön guda status till universal perfection... tro mej det är bättre än allt guda snack!!!

Mick håll dej till fakta, jossan är mer än gud, hon är snart en ny Jennie!!!


Jossan och Jennie = sant


Kommentarer
Postat av: Christiancarmen

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2012-02-01 @ 11:50:59
URL: http://christiancarmen.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0