Hummm

Skrev ett jätte långt inlägg, om hur jag känner.. men det är inte den typ av inlägg jag vill ha i min blogg... det är mest för att det är andra som är inblandade och detta är MIN blogg, och jag vill inte skriva saker som kan påverka andra... Men jag behövde skriva av mej. Så jag skrev det och tog bort det.. Men känndrs bra att få orden på "papper" så man kan läsa det. Och kankse få lite distans... Men men.. Står vid en korsnig på mitt livs stig.. huvudet snurrar.. -nej inte bokstavligt, tankarna bara snurrar.
Eh va fan vet inte vad jag ska tycka.. För beslut som fattas kommer ju påverka både mej och andra. Så vad ska man göra...

Skit samma!
Ni är dom bästa läsare en bloggare kan ha!
Tack för alla mysiga kommentarer!

Skulle vilja åka tillbax till barca där man fick lite lung och ro!

Massa kramar!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

om du behöver ngn utomstående att vara bollplank så får du gärna skriva till mig,ibland kan det vara lättare...vet i varje fall en hel del om jobbiga beslut kan jag lova...



sv.spanien nästa år då och du bjuder! :P

2011-04-25 @ 20:55:11
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Alva

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 22:00:01
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Jakobiris

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-06-02 @ 13:24:59
URL: http://jakobiris.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0