Men shit!

As tråkigt.. det är lördag och jag är uttråkad till max... solen skiner men ingen lust att va ute, hade kort dag på jobbet idag.. men imorron är den längre så det blir inget kul ikväll heller...
Vad hittar man på då??? Jo man lagar grymt god mat hela dagen, sen tröst äter man och tycker synd om sig själv.. för man är mest mobbad istan...

Deppigt inlägg.. men va tusan så illa är det inte, upp med hakan Jennie, det känns bättre snart!
(bra att jag försöker muntra upp mej sjäv..)

Aja jag hoppas ni får en bättre kväll än jag! Det blir säkert ett till inlägg senare!

Kram
xoxo

Kommentarer
Postat av: Sandra

jaa thailand e underbart! vi va där för 3 år sen också :D Love it!

Dock e de så jäkla lång flygresa vilket gör de en aning jobbigt =/

Usch då, vad är hon för sjuk?

Hoppas kvällen blev bättre än dagen ;) Här hade vi fullt upp på dan, men är riktigt uttråkad nu på kvällen...

2011-04-16 @ 21:36:04
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: MYMiC

waah verkligen! ^^ kram!

2011-04-16 @ 22:11:57
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0