Mitt mys!

Så nu hemma igen.. skönt!! Jobbet va helt oki idag, gick fort. Så när jag kom hem va det bara att öppna en chokladkaka och mysa med killen i soffan... Det är mitt fredags mys! Tyvärr inget vin.. jobbar ju tidigt imorrn, det är unte värt att va så trött... Böjar jag bli gammal om jag tänker så???


Ska snart krypa ner och mysa med en bra bok... Men va f-n, e jag på myshumör eller nått?? det ända jag skrivit om är mys, mys och mer MYS!!!!!! E väl vårkänslor eller något som gör att jag känner så...


Hörs imorrn!
Kram och Go´natt!
xoxo


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja morr på dem! Hur svårt kan det liksom vara?



Vi har till och med stora cyklar inristade i marken där cykelvägen är... hmm svårt och missa.... :P

2011-04-16 @ 11:34:31
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0