Operation blåkulla!

Det har varit stress på hög nivå...
Kvasten fungera inte... måste ha låtit den stått på sen förra året... batteriet helt slut.. sopen hade katten tuggat sönder motorn på. Dammsugaren är för tung, och jag orkar inte byta påse.. Hur tusan ska detta gå..
Gå, lifta?? -Nee det kommer aldrig fungera...
Det ända som finns kvar att göra är att förklä mej till människa och ta flyget.. och hoppa av i farten.. men det är att sjunka till en nivå som jag aldrig varit på.. Skvalra inte för de andra kärringarna!!!


Sitter på planet, dax att stiga av snart.. man ser snart blåkulla!

Bevis på att jag tog planet, i människo kostym..

Men nu är jag här.. skönt att jag kom i tid, Och måste tacka den som kom på det där med mobilt bredband.. Riktigt bra ide, nu kan jag uppdatera under festen!!

Kram
xoxo


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag har också ganska ofta migrän.. eller inte längre iof. Men jag frå de pga min wiplachskada i nacken.. Men den här huvudvärken idag den var nå grönsjävlig... Men jag tror att de är pga hostmedicinen.. jag ska skita i att ta den ikväll och se om de är bra imorn...



Härligt att ta flyget till blåkulla... själv missade jag allt som skulle ta mej dit ;)



Fy vad läskigt, men de är tydligen ganska vanligt med proppar från p-piller... En komois till mej fick de också... Läskigt!



Glad påsk på dej!

2011-04-21 @ 16:13:55
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha ja då skall jag ringa svt och tv4 och be om att få bli expertkommentator hos dem :)

2011-04-21 @ 17:48:01
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: MYMiC

TAACK :D

2011-04-22 @ 08:47:32
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Erika(jyringen)

härligt inlägg :)



sv.ja du som sagt så kommer jag till blåkulla nästa år,då kan vi festa ihop :)

lr så kan du bara bjuda mig till barca...det duger det med :P

2011-04-22 @ 18:29:04
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0