WooHoo

Yey, ikväll.. eller om en timme typ börjar greys anatomy. Sen börjar of the map... har inte fasnat för den serien helt... än. Men om ett par avsnitt så e jag nog fast..


Så nu vet ni vad jag kommer roa mej med ikväll... Hoppas ni får det lika bra som..

Kommer de näsmsta dagarna lägga en del roliga klipp, så om ni e lite deppiga så rekomenderar jag att ni läser min blogg, för har ni min humor så kommer ni i allafall le..

Kanske redan ikväll, men får se om jag orkar logga på igen..

Och en bild på mej ofc..

Kan man bli mer ego??
-Nej!! =P

Men shit 30 min kvar till greys.. det har alltså tagit mej 30 min att skriva detta... Shit vad jag är snurrig nu..
=S

Kram
xoxo

Kommentarer
Postat av: Natalie Skogman

sv: Tack ;) Hur mår du då?

2011-04-27 @ 21:15:40
URL: http://nattuchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0