Att vara eller inte vara..

...Det är ju precis det som är frågan!
LÖRDAG idag, härligt väder = uteservering. aa det är nog så många tänker.. även jag, men jag är fast i detta hus, är sååå prickig och ska inte va ute i solen, bara för det så är det massa grejer jag är bjuden på luncher, middagar och kalas. Kan ju inte gå ut för f-n. Har dock ett toppen kille som snart kommer hem med lite vin till mej, så jag kan dränka mej... eller mina utslag. Är nu under hård behandlig av starka kurer av (många av här)  kortison och antibiotika krämer,nu jäklar ska det bli bra.

Men shit jag vill ut i värmen men kan inte gå ut... men fråga är att vara eller inte vara, och jag är ledig och hemma... Hoppas ni är ute och myser åt mej oxå.

// salamifejs =/


 

Kommentarer
Postat av: Ellen!

Varför kan du inte gå ut?:(

2010-08-14 @ 18:02:53
Postat av: Emma



Men gumman stackars dig! Jag förstår att det måste vara jätte jobbigt! Jag ringer dig ikväll. Hemma då? Krämerna ska nog hjälpa ska du se! Snart är du bättre! Puss

2010-08-15 @ 12:33:44
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0