Ingen design..

Kommer hem och är helt slut... Nu får jobbet skärpa sej, det är inte helt oki att göra så här mot mej, framförallt när man mår som man gör.. och ni vet ju hur det är, så mycket som jag tjatat om min "vacklande" hälsa =P
Så bara orkar inte ta tag i bloggens utseende... Men ni får gilla den ändå.  (skönt att jag kan skylla min lathet på jobbet)
Annars då... Jo Johan blir sen idag, något om vattenläcka på jobbet. Men när han kommer blir det mys med film och macka eller liknande.

MenF-n måste byta spån i hamster buren... eh gör det imorrn... Bra där Jennie, fortsätt skjuta på grejer... Nu ska jag tvätta, fixa hos millis (hamstern) imorrn innan jag ska till komunens slav Camp... och smitta alla med hals ont... MMMOOOOHHHHAHAHAHAHAA Där får ni!

TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0