Fixat hamsterburen!

Gick förbi Millans hem/bur och fick dåligt samvet... stackars liten, hon ska ju inte behöva lida av min slöhet, Så där kan du inte bo... Så satte igång.. det gick fort och bra.. Byta, skrubba, fylla på mat, nytt vatten, så där tjejen.. nu ska du nog bli glad..
Tar upp en liten hamster ur badkaret och sätter ner henne i buren... Argt utav bara den kutar hon runt, runt, runt i burn... Hon inser vad jag har gjort... I en vecka har hon slitit, byggt gångar, hamstrat mat. hittat gömstälen och byggt bo...
På 15min har jag förstört allt och hon måste börja om...
Hennes arga svarta pepparkorns ögon blänger på mej... Hon försöker dra!! In i hjulet, springer säkert en min... Ut och tittar upp igen, ser mej, in i hjulet igen. Kutar en stund till, ser på mej... Verkar ha glömt att hon är arg och tar kinderna fulla med mat, sen in i huset.



Tur do har kort minne... Ger mej själv en kram! det där gjorde du bra... Behöver inte skjuta på allt.

Nu håller katten på att äta/leka söner mitt hår... måste fixa...
.. så nu är håret uppsatt!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0