Inget bloggade??!

Ska jobba nu fre- tis... känns som om jag ska bo på jobbet, bara komma hem och sova lite imellan... (ska faktist ha en sovande joure pass på jobbet oxå) Ganska tufft schema nu.
Som alla vet äger jag inte den ädla konsten att jobba och blogga (fortfarande inte på samma gång, utan samma dag). Så det kommer nog bli tyst ett tag nu, kanske hinner in och skriva lite blandat skit om ingentig =S Så titta gjärna in ändå! ;)
Om något jätte spänande/bra/dåligt mm mm händer kommer jag med info så klart!
Shit bilderna ska jag ju få upp oxå (från födelsedagen) aja dom kommer nog nästa vecka!
(har ialla fall fått in dom i datan)
Näää nu bär det av till komunens slav plats!
Peace Love and rock N´ Roll!!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0