Ny Vecka

Så va det måndag igen... Det känns som om jag har fasnat i ett gammalt hjul spår. veckerna rullar på.. Måste försöka bryta det hela, tror att det kan bero på att allt är ganska tungt nu. Det är mörkt och kalt så man plöjer på och hoppas att man får känna solens värme snart. längtar till milano sååå mycket nu.
Aja det är bara jag som kan ändra min inställnig.... Men e så trött på allt. 
Känns som det märks på bloggen just nu, inge rolig läsnig men det är skönt att "skriva av sej".

Det är alltid mörkast före grynigen, eller hur är det man säger. ser fram mot lite ljusare tider!

Annars då...? Jo jag ska i vanlig ordnig till jobbet snart. Igår va det jätte mysig på waxholmshotel åt sååå mycket, glömde tyvärr kameran.

Hoppas alla läsare har det bra, och inte lider av någon försenad vinter depp... (typiskt mej att bli vinter deppig lagom till vårkanten ^^)

Tänk glada tankar, det gör allt bättre! Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0