Vin dag!

Såå skönt... har nu haft en jobbig jobb vecka, den är nu över och jag är ledig fram till på måndag!
Har varit på komferens hela dagen, sen till täby centrum köpte vin och tittat ut en ny nalle (det är den ända bra med att tappa moben, man får köpa ny). Ska köpa den på fredag...
Har ju inte bloggat på massa dagar men min vecka har varit kass... massa på jobbet och långa pass plus värsta pmsen så jag ska inte snacka om det för mycket.

Nu när jag är lite mer älskvärd ska jag bara säga att alla i min närhet betyder sååå mycket för mej, det är inte bara familj utan vänner oxå. Mitt liv vore så tråkigt om det inte vore för er... (alla som läser detta och undrar om jag menar Er.. Ja det gör jag)

Och ikväll är det final i mitt favvo program... en bag in box och mysigaste killen. Min kväll är gjord!

Till alla yngre läsare vill jag göra lite reklam för en blogg som jag följer (äldre kommer nog gilla den oxå) Johans brorsdotter skriver om livet som (snart) tonåring... både bra och dåliga saker som alla har eller kommer gå igenom. http://carrokisse.blogg.se  Jag läser den dagligen och tankarna går tillbax i tiden.

smell ya later!
=P

Kommentarer
Postat av: Carro

awwh, du e så söööt! <3 Ha en trevlig kväll<3

2010-02-24 @ 17:07:45
URL: http://carrokisse.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack gumman! Du vet att det inte blir NU av flera anledningar. Men när man går igenom de minsta kläderna blir man ju bara sååå sugen. MEN...det får som sagt vänta. Så vi kommer säkerligen hinna med flera danser ;-) Hoppas din kväll blev supermys! Puss

2010-02-25 @ 09:51:52
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0