Bara Torsdag!

Med goda förutsätnigar bara skulle jag sova bra!!! Tog en skönt bad, låg på spikmattan och kvälls te... La mej och läste och titta på sambon när han låg och sov (så söt)

(bilden är inte från i går, men så ni förstår vad jag menar)

Sov jag...??? -Jo lite bättre, tack som frågar! sov ialla fall 6 timmar! Yey imorrn satsar vi på 7!
har gått 2 dygn sen nya mobilen och jag älskar den fortfarande!!
jag och Johan skulle ev gå på bio idag, men han känner sej lite dålig så det blir att gå och hyra film istället. långkok till middag, så det är dax att börja med maten snart.
Är ledig idag oxå.. men snart kommer en tuff jobb period igen...

Ha det toppen idag! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0