Insomnia! Eller??

Sjukt jobbit... Gör som jag gör varje kväll (igår). Har mina rutiner.. Glo på tv... sitta vid datan... läsa... SOVA!! Allt gick jätte bra och jag va så trött, ända problemet va att jag inte somna!!??? Hur är det möjligt jag älskar att sova!
Vid 3 tiden gick jag upp en stund och läste lite till. Gick och la mej vid 4 tiden (då 2 timmar kvar tills killen ska upp). Aja jag somnade där i mellan någon gång. Och vakna sen innan kl va 10. Seriöst va f-n e fel på mej!?? Har det varit full måne eller nått (jag kanske e vampyr... yey =P)

Nallen kom inte igår, hoppas på idag så jag får en ny leksak. och nedräknig tills grays börjar... Imorrn... lööv lööv lööv!!!!!!!!!!
Ehh ska iväg till arbetet nu!! eller snart i allafall!

Pözzzzz!!!

Kommentarer
Postat av: a

thank you sweartheart (:

2010-03-02 @ 12:39:01
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0