Arg och trött (till de närmsat)

Inget funkar idag... eller det mesta gör det, men inte det viktiga... Och vad är livet då??
Aja det är bara timmar innan jag går ocg sover, sen upp och min vän claudia gifter sej! <3 Så om jag biter ihop så är detta över på ett kick. Jag måste komma ihåg att jag kan bara styra mitt liv... Jag och mitt kontroll behov... galet.

Känns bara som jag behöver en kram och en god vän... Jag vet, jag har ER!!! Men orkar inte ringa så sent och störa en fredags kväll/natt... Men shit va NI behövs nu! håller på bli tokig!
Saknar ER!

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma



Men gumman du vet att det bara är att ringa! Behöver du prata ring! Det är helt okej! Puss o kram

2010-09-04 @ 00:19:33
URL: http://firstladies.blogg.se/
Postat av: Micke

:( Men tänk på att nästa fredag är det Jenniedagen! Kram

2010-09-04 @ 01:53:16
URL: http://mickeahlborg.wordpress.com
Postat av: Anonym

Mig kan du också ringa gumman! NÄR SOM! Puss

2010-09-06 @ 00:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0