Egen tid!

Tror att "egen tid" är en av d viktiga grejerna som gör att ett föhållande ska funka... Det finns massa saker såklart, men d är viktigt med egen tid. Ialla fall fal för mej.
Och det är det jag har nu. Johan ska jobba imorrn så han har gått och lagt sej. Försöker ge en film på tv en chans, men den är inte jätte bra. Det märks tydligt, när jag dras till datan.

Det fanns ett glas vin kvar från igår, det står nu på bordet framför mej. La i några jordgubbar och mys! Tog fram några goá ostar oxå. Så vin frukt och ostbricka, helt för mej själv. Det ingår inte i min diet, men man måste få fuska, framför allt när man har egen tid.

Varje gång jag får en stund för mej själv, tänker jag på ett par gånger då jag varit riktigt lycklig med Johan, så när han kommer hem/jag går och lägger mej etc. så är jag lite extra kär.


Nu är det nog med kärleks snack för ett tag, men ibland (för det mesta) känner jag så här. Men hur kul är det att bara läsa om massa cheezy love?

Ska mysa klart nu sen krypa upp bakom mys (johan) i sängen.

Massa kärlek till ER!!
Kram



Kommentarer
Postat av: jessica

Vi har aldrig någon direkt egen tid vi gör allt tillsammans och det har funkar i 9 år :)

2010-09-20 @ 13:43:08
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0