Hårfärg

Håret är nu färgat... eller nästan iallafall... det gick bättre än förra gången... Johan hade köpt vin med sej hem... Jag drack innan jag börja färgnigen, vilket gjorde att jag färga golvet duschdrapperiet, öron, panna och nacke... (jo det kom lite i håret oxå)
Denna gång... Inget vin, håll tungan rätt i mun... Ja så där ja!!! Bara ett par droppar på byxorna (några på golvet me, men dom torka jag upp fortare än kvickt), allt i håret! Yes!!! Vem är störst och vackrast på jorden??? Joo Jennie jaa Jennie!! Kom igen sjung me nu då!!!
Där tog det stopp Johan hitta en mörk prick på dörren -JÄ-LAR!!!
Aja kanske får göra om det imorrn... färgen blev lite ljus... Får se när det torkar.
Och då ska det inte spillas alls!
Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0