Jenniedagen

Jag har fått en egen dag... och den ska bli internationel (stavnig??) Det är Jenniedagen fast den rör bara mej! Ingen annan Jennie!!
Den grundades förra fredagen tror jag det va, och imorgon ska den firas för första gången!!! WOHO!!
Så hjälp mej nu att sprida detta, och kom i håg att detta till en början inträffar VARJE FREDAG!!
Kom ihåg att hälsa på alla Happy Jennie´s day.
Mycket viktigt, då jag tycker jag är värld det! Kanske till och me bjuder på kaka på jobbet! (om jag kommer ihåg att köpa)


Måste ju ha en ego bild nu!!

Kram på er alla, men mest på mej! ;P
<3

Kommentarer
Postat av: Helle

Hihi Jennie-dagen på Fredagar, noterat! =) Kram snutt!

2010-09-09 @ 23:52:23
URL: http://hellecarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0