Min morgon

Go´morgon minna vänner!
Som mycket tjat tidigare så ska jag nu göra mej klar för att gå och rösta... PYYYY PAAAN vill inte, vet inte vad jag ska rösta på, vet dock vad jag sagt för flera år sen.... Funderar på att hålla mej till det. Själv gillar jag inte politik såååå mycket så jag ska inte tjata om det för mycket... Det värsta med detta val är att alla på typ fejjan hat tjatat om om vad dom tycker man ska rösta på i flera veckor... ORKA!!!
Politik=Sucks!
Men nu ska det va tyst om det i 4år!!!!
Så ska jag göra mej riktigt fin till Fias 30års brunch på rival! Om tid finns så ska jag blogga mer innan! annars hörs vi ikväll!

Kram på er, det bästa läsarna!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0