Nya tider

Nu är det dax för förändrig... det har varit på G ett tag, men nu har det startat... Fick för några månader sen reda på att min kropp inte mår så bra. Den är sur, tar inte upp ämnen som den ska och jag har ju såå mycket allergier, hud problen och astma.. Så ni förstår.. Och det gör det ju inte bättre att jag typ har fobi för att röra mej.
Problem 1: min kropp är sur, behöver mer basisk mat. Har ätit mer basiskt i en vecka nu, behövs mycket mer, men det är en början.
Ska gå på en helblods analys, för att se hur kroppen tar upp ämnena.
Så ska jag försöka nå "maxplus" en gång om dagen för en liten stund. Ett par promenader i veckan. Va tusan det får va nog till en början, ska oxå på fasta/detox om ett par veckor... Gu´va jobbigt.

Så om maten är lite blogg fixerad... hum det där va inte helt rätt, menar om bloggen blir lite mat fixerad så vet ni varför... Kom gärna med tips och råd... OCH STÖD... det kan jag behöva...

Ska försöka att inte bara skriva om mitt "nya" liv och maten, hur kul är det att läsa i längden... Men lite får ni stå ut me...

Sund och glad! Eller sund och grinig!
Hur som ha´re bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: jessica

korv som e så gott:) får du inte äta pasta pga att kroppen mår dåligt? vad är basisk mat?

2010-09-10 @ 09:07:53
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Helle

Stöttar dig i alla lägen! Glad som sur ;) Kram

2010-09-11 @ 13:07:54
URL: http://hellecarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0