Status

Ska nu bädda ner mej i soffan, vill att johan ska passa upp på mej... Men nej! (det är ju fotboll på tv) jag får fortfarande fixa allt... Men när han e sjuk då är jag bästa pigan istan. Jaja han har i allafall gjort kaffe till mej idag.
Ska se en film, vet inte vilken det blir, men talar om vilken när jag bloggar nästa gång.

Har lyckats äta en toast med smörfrästa kantareller.

Nästa gång blir det gräddstuvade!

Men det känns som slöseri, känner ju ingen smak och tycker det är jobbigt att svälja. Ändå la jag på massa svamp.

Saknar er!
Kram xoxo

Kommentarer
Postat av: jessica

såg att du hade fått massa svamp, vi skulle plockat i helgen men hörde att det inte skulle finnas någon men sen dagen efter så hade minnsan jätte mycke folk plockat svamp då blir man lite arg

2010-09-28 @ 09:09:29
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0