Grymt!

Sitter hemma in nya hemmet (sen två månader sen) Har precis lyckats koppla in datan.. *Yey jag är värsta hackern*
Hade nog tänkt att nu komma igån med bloggen sakta men säkert igen.. Blir till att köpa nydata imorrn oxå, då blir det roligare att sitta vid den. Liten snabb genomgång om vad som hänt mej de senaste typ 4a månaderna..

* Min söta lilla syster blev alvarligt sjuk och har legat på sjukhus... tråkigt!
* Jag har fylt år.. Kul!! Men trist att bli gammal!
* Flyttat till nya hemet! Mycket bra!
* Varit på semester i barcelona... YEY!!

Vissa av sakerna kommer nog dyka upp i inlägg snart i bloggen. Men en sak i taget... Det finns en orsak till att bloggandet blev för mycket för lilla mej oxå.. det är därför jag la enr det ett tag. Men nu ska jag börja igen. För jag saknar vissa av Er läsare såååå mycket, bara det är lite knasigt efter som jag "inte känner Er" eller jag känner er via text och bilder... aja ni hajjar vad jag menar!

Massa kärlek till er!



xoxo

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

funderade faktiskt igår på vart fasen du tagit vägen igen :)

2011-04-13 @ 16:31:25
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaaaaaaaa vad kuuuuuuul!!!! =) =) Puss!!

2011-04-14 @ 15:55:25
URL: http://firstladies.blogg.se/
Postat av: Anonym

- Haha Jennie! Så länge sedan! Ellerhur! Och ja det har jag hört! Haha kram!

2011-04-14 @ 18:23:51
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhhhh heeeeeeeeeeej!! ÄNTLIGEN!

Årets comeback :D SOlklart ;)

Jag har saknat dej massor!!!

Jaa jag fick ta bort henne :( Hon blev akut sjuk, så på bara 1,5 h hade jag tagit bort henne.. Blev HELT knäckt! hon var ju mitt allt <3



Hur e allt med dej? Trist med din lillasyster! Hoppas hon är kry nu! Härligt med resan.. Vi har också rest.. va i thailand i mars :) Och fyllt år har jag också gjort ;)



Massa kram

2011-04-14 @ 19:41:58
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0