PY PAN!!

Såg ett video klipp på fb... detta gjorde att jag faktist skämdes över att vara människa, det finns så sjukt folk där ute.. Efter sett detta så grät jag jätte länge.
Även om inte alla är dumma i huvudet så är det nog med att några är det..
Jag önskar att jag aldrig såg klippet..
Ni undrar säkert va det var för klipp.. jag kommer absolut inte lägga upp det här. Men det handla om människor som med våld plågar djur på ett omännskligt sätt, skinnar dom levande. Och djuren bara skriker. Slår dom med pinnar, kastar dom i backen..
Jag avskyr folk som brukar våld mot andra, människor som djur... visst ett "oskyldigt" djur kan inte alltid försvara sig som en människa kan.. Men jag kommer aldrig stötta våld!! det är inte ok att skada/göra illa någon annan.
Spelar ingen roll!! va snälla mot varandra och era djur!!

Och varför denna video finns på fb, det är en namn lista för att försöka göra en skilnad här i världen!! Hoppas detta ger resultat.. mår illa!!

Låt djuren va!!!

Kram
xoxo

Kommentarer
Postat av: MYMiC

men uuscuh vilka äckliga monster!! ;w;



sv: aww tack! haha ja jag vet, älskar också storstäder <3 kram!

2011-04-28 @ 22:02:18
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Becca

Usch! Har sett en sån på YouTube där de flår ett djur levande. Det är fruktansvärt!



Sv: jag har inte vant mig vid värmen heller. Våren kom ju aldrig..

2011-04-29 @ 11:43:55
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0