inget blogg sug.. =/

tror det e så.... tyvärr! Orkara bara inte. E sjukt deppig att va hemma. Önska att askan skulle va över europa när jag skulle hem =(

oki nog deppat. kissarna e stora och söta, jätte busiga! Men jag har svårt att hitta vardagen igen, därför inget bloggand. Det är segt på jobbet och jag vill bara tillbax till Milano. Jag hade en toppen resa, ska skriva om den och visa bilder när lustan kommer tillbax. men har ju london att se fram mot om 2 veckor... om askan e borta??! Man kan ju hoppas att det kommer ny när jag är där så jag inte kan komma hem!!! =)

Aja, titta in på bloggen lite då och då, för när bloggsuget kommer tillbax så e allt som det ska igen.
Jag läser fortfarande era bloggar, orkar bara inte skriva själv!

Bloggas snart <333

Kommentarer
Postat av: Emma



Men gumman då...det är ju nästan vår! (bortsett från idag ;-)) Jag ser mycket fram emot dina bilder och hoppas vi kan ses snart. Vill höra allt om resan och självklart träffa de små sötisarna igen också =) Kram på dig gumman!

2010-04-21 @ 15:55:07
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0