Fortfarande Onsdag... en stund till..

Haha.. johan har gått och lagt sej, så jag får ha min data för mej själv en stund... Har lyckats få fred mellan katterna oxå =D Det behövdes massa mat och lek, nu är dom utslagna i varsin del av soffan.
Nu måste jag skynda att skriva klart detta medans det fortfarande är onsdag,
annars måste jag ändra rubrik.
Kan förklara för alla varför det är grått väder oxå... det är mitt fel!
Så här är det va, att jag har fått bort vinter pälsen på bena (tänkte ha kjol). Då vet man att det blir regn, men ni kan va lugna solen kommer strax tillbax. Jag ska spara ut håret igen.
 Måste ju oxå trimma ögonbryna... men lagom tills jag är klar med det är det säkert ute med fina bryn... Shit aldrig blir det bra! ^^

Nu får det va bra för dagen... Men lovar att skriva ett par ggr imorrn... om inte datan sprängs,
det är inte omöjligt... på riktigt!!

Bara en bild ba!
ha en toppen natt!



Paris i mitt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0