Morgon stund

Go´morgon mina vänner! Idag är piss väder, tänkte att vi alla ska tänka sol!!! så kommer den kanske. oki?? 1, 2, 3... SOL!!! Funka det?? Tycker nog att det blev lite ljusare här ialla fall.
Och varför denna önskan om bra väder helt plötsligt?
(du som brukar läsa bloggen vet ju vad jag tycker om sol)
-Jo det är så här va, att vi ska ha utohus dag på jobbet... Kul med detta väder då! Nee..
Och efter som människan är såå autistisk så kan man ju inte ändra dag...

Juste jag gräddade (betyder stekte typ, för dej som är yngre och inte kan något om mat) pannkakor för ett par dagar sen, och då menar jag massa... frös in... perfekt till det mesta. Gjorde dom söta och goóa, så när man är sugen på något sött... 2min i micron och där har vi det.
(dom va toppen igår natt efter sjukhus besöket)


Visst blir man sugen.

Dax att göra sej klar, för att gå till det där ställer jag får betalt att gå till..

Om ni har tur så hinner jag blogga mer sen =P



Jag och Johan en annan regnig sommar dag i år... När vi såg KISS (och bajs, hihihi)

Hej så länge! Kram och grejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0