uppdatering om min hälsa

Har sovit massa, va ju helt slut! Men halsen är inte helt oki, men inte sjuk nog att va hemma... Så ska till jobbet och slava idag me...

Spotifi är som sagt bäst just nu... Har gjort "Jennies party" lista.. lyssnar på den hela tiden, Dasar järnet här hemma, skit i halsen.. eller nee, tar en knark tab (alvedon eller något). Sen skiter jag i halsen.

Johan tvingar mej dricka massa te.. han tror att det ska lösa alla problem... Johan dom krigar i Irak (eller något). Oj det va ju inte så bra, dom kanske ska dricka lite te!!
Men nu står KAFFE (min ända sanna vän) på dryckslistan innan tet.. (har lovat han att jag ska dricka te innan jag måste till jobbet) Jag måste nog ha blöja då när jag går till jobbet.. Två varam drycker, sen iväg... undrar om det går...

En liten bild på en kissen som säger... Ja vad säger katten??



Blogg ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0