Vart tog dagen vägen

Galet... all tid bara försvann.. är ledig imorrn... eller ganska ledig ialla fall, va de nu betyder??
men shit, har haft en toppen dag, om man bortser fron listan (ja nu tjatar jag om den igen) hatar listan/or.. ska alldrig mer göra en/fler. Tror du på det själv, jennie??

aja.. har en date med Lara Croft nu.. har ps3:an otur så åker den i väggen. Nee på riktigt, det är ju inte plattformens fel att lilla jag inte fixar ett spel som är från 16 år.... Fan det är spelets fel, och den skivan ligger farligt till om den inte sammarbetar. död och repor åt den...

Kommer ni ihåg att ni ska va snälla mot 5 st på en vecka..? INTE PER DAG!!!! Då kommer folk tro att dom är världs bäst helt plötsligt... kommer bli krig! vill du ha det på ditt samvete???? Nej, tänkte väll det!
Det är bara jag som är världs bäst... (har fått för många komplimanger)

Lara, let´s dance!

Hej då på er. Kram


Kommentarer
Postat av: Emma



Ja hon vet vad hon vill min lilla skrutt ;-)Haha jag tycker om dina listor så fortsätt gärna =) Då har man ju stenkoll på dig! En/dag tack ;-)



Och du gumman...man kan väl vara snäll mot 7/veckan iaf...det blir en varje dag ;-)Puss!

2010-09-01 @ 12:16:10
URL: http://firstladies.blogg.se/
Postat av: Helle

Och du kan aldrig få för många komplimanger! Du ska ha fler! ;) Kram!

2010-09-02 @ 12:55:54
URL: http://hellecarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0