Vilken natt...

Den va inte den bästa... om man ser från sovandet... kanske 4 timmar totalt..
Börja som vanligt. Ser på film, faejsbookar och bloggar mm. Läser liten bok tills ögonen inte funkar längre.. Nu är det dax att sussa.. humm -Nej sa min kropp till det, upp en stund och läser en bit till... loggar på datan igen. Nu´rå till bax till sängen: Nej.. inte nu heller. Shit jag måste sova!!!
Upp igen, hämtar en film och min portabla dvd.. Såg pretty woman..

Ett sidospår... Varför älsakr alla tjejer den filmen... En snygg brud som jobbar som hor... humm säljer vissa tjänster.. Träffar en rik man som köper henne för en vecka.. Älskar vi den filmen för att han blir kär och försvarar henne, eller att hon är såå stark och klarar sej själv och säger nej till hanns fantastiska slut erbjudande??? Och att det slutar med att han jagar henne trots allt.. Vet inte varför... men den filmen får alla såm tjejer att vilja blir hor... sälja samma tjänster..
Älskar den i alla fall!!

Aja vidare till min sömnlösa natt..
Började se på filmen, shit sugen på en macka, upp och gör en. Mmmm nu är jag nöjd! Eller?? TÖRSTIG!!! upp igen, massa vatten... Börjar bli trött på allt springade nu. Slöar till och somnar nästan, kommer då på att efter allt vatten behöver jag gå på muggen. Upp igen (GGGRRRRRRR).
Sen då... jo nu går det nästan, tills det att Johan börjar stöka tunt i sömnen. Kastar sej hit och dit, och pratar på som bara den... HAHAHA! Jätte kul, NOT!
Tittar på kl 5... WTF Jag ska ju upp snart. aja lyckas somna här någonstans, vaknar 8.45, ligger i en kvart, sen ringer Johans kl. Det va bara att gå upp och dricka kaffe...

Hoppas på en bättre natt inatt!

Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0