Dag 2

Den sk orosdagen är här... känner mej ganska lung =) (Till alla nya läsare, det är så att jag ska ha födelsedags middag imorrn. Det ska bli jätte kul. Men är lte orolig för gubben min ska ut.. eller ut och ut, han ska gå på hockey och det brukar bli några "kalla" då.) Hoppas han kommer hem tidigt så han får sova ut, han e dålig på va bakis... jag skulle bli så lessen om han inte orka följa me i morgon, eller att han följer me men bara vill hem hela tiden... Där av oron...
Annars har denna dag varit bra... Varit i centrum och träffat en kompis och sen så träffa jag min syster och lite shopping!
Måste dock säga att det är ganska skönt att av själv... Men hoppas att gubben kommer hem innan midnatt!
Sen har jag färgat hår, ögonfransar, och bryn... vaxat diverse kroppsdelar och plockat samt raktat...
Va nära att hälla hårborttagnigns cerme i håret, istället för hårfärg...
Ja ja kommer nog blogga mer snart.
kramen

Kommentarer
Postat av: Emma

Du ska nog inte behöva oroa dig. Och skulle han vara jätte trött så kommer vi iaf att ha SUPER kul sen! Jag längtar! =) Ska bli superduper kul och ses äntligen! Oroa dig inte för mycket nu ;-) Kram

2010-01-29 @ 21:47:47
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0