=(

Behöver inte säga vem det är till... det vet du mycket väl!!
Ortoligt lessen att väljer t.b framför mej. När du läser dett hoppas jag att du e så bakis att du inte kan stå! (lite bitert, jag vet. men just nu e det så här jag känner...kommer säkert ändras, om du biter ihop och inte förstör min middag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
aja till alla andra, som in nog förstår har jag pratat med johan : jag- kom hem nu, snälla, bordet har varit bokat i 3 månader och du lova att du inte skulle va ute hela natten.
Johan - NEJ!!!!!
^^
Får se hur det blir nu... men jag ska få träffa Emma <3 och det gör mej så glad!
Hoppas att gubben kommer hem innan 3... har så svårt att sova utan han.
Massa MORRR till han.
Massa <3 till alla andra.


(Och ett litet <3 till min gubbe ändå)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi gumman. Du är så snäll trots att du är sur ;-) Alltid varit likadan. =) BRA egenskap. Hoppas gubben din kom hem i tid och att du mår bättre så vi kan ses ikväll. Puss

2010-01-30 @ 14:17:50
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0