Hemma själv..

Älskade Johan har dragit iväg med sin bror... dom ska drick bärs och kolla fotboll... (fotboll... just det är det bara jag som är glad att vm är över??? Fast nu börjar ju allsvenskan igen *suck*)
Själv har jag köpt mys iform av vin och skagenröra, hyrt film. Så ska försöka ha lite egen tid utan att klätra på väggarna.

idag är det tppen väder tycker nog alla, blå himmel och typ 35 grader... jag dööööööööör... hållere på smälter bort, kan inte va ute.

Syrran va på sös igår och tog bort mer hud, får se om cancern har spridit sej mer... det ända som är bra med denna sjukdom e att hon inte får sola mer, så nu kan hon och jag umgås på sommaren. Ni kanske tycker att jag är knäpp som skriver att cancer kan va bra... det är så här att syrran är stark och jag vet att hon kommer att klara detta. Sen måste man kunna skämta om dumma saker oxå.

Blogg u later! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0