till carro

I love my cats!! Men det vet du redan. Som svar på frågan så tror jag att garnnkatten ett par hus bort e pappan, han är ung, okastrerd och väldigt lik ugarna. Jag började känna mej bättre idag men har haft massa besök. En av dom va din farmor som ville hälsa på bebisarna, e helt slut nu och febern börjar komma tillbax =(

Vart ungarna ska ta vägen.... det visste jag inte, fram tills jag la upp bilder på dom. Typ alla ba´ jag vill ha en!!!!!!!!!! Så just nu ser det ut som alla ska få flytta till landet (3 olika hem). Till vänner som jag känner bra, så man kan hälsa på dom och följa dom i livet.
Men det kommer bli as jobbigt att lämna bort dom, typ ångest ='(

Rocky e en bra favvo, modig och piper inte så mycket. just nu e han minst oxå. Själv kan jag inte välja, tycker om alla mina 5 katter lika mycket och millis så klart!

skriv gärna om du vill ha uppdatering om dom, jag kan skriva hur mycket som helst om dom!

P&K <33


Kommentarer
Postat av: Carro

oki, bra att du känner dig bättre nu iallafall♥

jag förstår att det blir jobbigt att lämna bort dom, men det e ju det ända rätta. Sköt om dig och hälsa alla där hemma♥♥ Pözz ♥♥♥♥♥♥♥

2010-04-02 @ 23:57:57
URL: http://carrokisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0