Trött, trött sååå trött

Oki, jag vet att jag inte bloggat på ett tag igen... Sorry! Men idag är det nästan ingen idé... Va ute igår med min gullegubbe... vi va på golden hits och dansa massa. En jätte kul kväll! Innan det så va vi på hovet och titta på hockey. (gillar inte sport, eller gnaget, så det va så där men man följer ju med för det trevliga sällslapet) idag har det varit soffläge hela dagen och i mitt huvud finns bara potatis/hjärn mos... så som sagt har jag inge intressant att komma med

Just det, i dag är jag ganska säker på att jag kände foster rörelser i Novas mage! Jätte kul, hoppas det va det och inte bara gaser.. hihi ^^

Hoppas jag blir bätter med min uppdatering ett tag nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0