Äntligen

Stunden är nu kommen, dagens första kaffe. Har sovit i två timmar på soffan, så nu blr natten en baggis!

Har längtat efter detta hela dagen, och älsakr min mjölkskummare. Nästa inköp blir riktig kaffe maskin, eller hur Johan??

Nu till dagens favvo stund, läsa vad ni har haft för er...

Sen ska väskan packas med filmer och annat smått och gott som gör natten lättare. Och det bästa med Fredagsnatt är att dom som inte går ut sitter uppe längre vi datan, så jag kan chatta på fb. Och dom som går ut, när dom kommer hem och loggar på fb kan jag chatta med dom. Så denna natt kommer bli kakbit alt. fred av kaka. (peace of kaka- peace of cake)
Haha va kul jag är i bland, stört skön!

Tar jag det för bokstavligt nu?? XD

Blir nog sista inlägget innan natten stundar, men då blir det fler, som du är natt uggla med mej, tittan in på bloggen. För där finns jag!

För att citera bästa Emma (se blogg länk) "Hoppas ni får en FAB fredags natt." Ring om ni vill, jag är vaken fram tills 9 imorrn.

Kram
xoxo

Kommentarer
Postat av: Micke

Fan den där kakan såg god ut! Själv blir det tidig kväll för mig, börjar 8.30 (!) i morgon. Hoppas din natt blir bra och vi syns i morgon! Happy Jennies day! :)

2010-09-24 @ 21:58:40
URL: http://mickeahlborg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0