Happy Jennie´s day!

Första Jenniedagen ever. Härligt det känns, allt gåt enligt planerna. Har fått två st som sagt happy Jennie´s day till mej. =)
(då svarade jag "happy jennie´s day back 2 ya)
I dag som tidigare skrivet ska jag till jobbet, men det är bara ett kort kvälls pass.
Så det blr ikväll jag bloggar mer om MIN dag. Och går in på Era bloggar. (älskar dom det vet ni)

Men dagen till ära blir det mer ego bilder!!

   

Det är ganska svårt att hitta bilder som bara är på mej.. (men lätt att hitta det på Johan) Men här är några från mitt vardagliga liv!

Happy Jennie´s day på er!!
Kramen

Kommentarer
Postat av: jessica

har nog inte äns sådär många bra bilder på mig

2010-09-12 @ 13:24:07
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0