Katt på rymen

LiiLoo vart är du??!! Jo hon har dragit. Eller jag ser henne hela tiden, hon springer runt runt där ute. Hoppas hon kommer in snart, adhd katt!

Som jag skrivit tidigare så gillar min katter att ligga på datan, det är ju så varmt och skönt där.
En dag När jag lämna laptopen på när jag gick till affären, kom hem och katten låg som vanligt där. Och som vanligt så hade hon tryckt fram massa sidor och satt på låset på musen. Men det roligaste va att hon fått fram en sökmotor och sökt på 6... alltså siffran. Och tryckt på enter, när jag och Johan kom hem så va det massa porr resultat framme!!! Det är sant!
SNUSK KATT!!!!!!!

MEN SÖT KATT OXÅ!

Måste bara säga GO DIF! Lycka till, hoppas på vinst.

Kram
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0