Knäppboll!

Det är en mycket trevlig rubrik, för det jag tycker om den jag skriver om nu är mycket elakare.. =P
Så här.. Som jag skrev tidigare hade jag lagt upp ett album på fejjan. detta fick jag då min inkorg
: Det är en PRIVAT. Du måste ta bort dessa NU... osv osv... min syster är med på EN bild och det vill hon INTE osv osv.. jag menar man kan ju skriva det lite trevligare.. Och sen är det så att mina bilder är MINA bilder och jag får göra vad jag vill med dom... Men oki, jag tog bort dom.. Fast alla gillade dom. Dom va fina!!!!
Borde lägga upp bilden på "syrran" i närbild. Shit spända typer.... Aja på bloggen stannar dom!
Bara för att jävlas borde jag skriva att dom finns på bloggen.. hahaha
Oki nu va jag barnslig... Men gu´va irriterad jag blev...
Aja skit samma.

Kram

Kommentarer
Postat av: jessica

tror inte man får göra vad man vill med dom man måste nog ha tillåtelse att lägga upp bilder på andra

2010-09-08 @ 06:56:08
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Anonym

Nej sålänge bilderna inte är kränkande så är det inget som hindrar publicering av bilder. Jennie äger rätt att både fotografera och publicera vad hon vill sålänge det inte är kränkande somsagt. Sen är det såklart alltid schysstast att fråga först men med dagens sociala medier som facebook är det svårt att alltid fråga om lov. Men man kan ju alltid be den som publicerat bilderna att ta bort dom, men man kan ju säga det på ett trevligt sätt.

2010-09-08 @ 21:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0