Nu är jag här!!

Hemma at last! såå skönt, dock fick jag inte vila så mycket på jobbet som jag behövt.
Det blir en dag i lathetens tecken.. mest på soffan och vila.
Vill bara säga att det är perffa väder, kommit på att jag gillar hösten mer än någon annan årstid. Eller ialla fall lite gran nu, nu när löven börjar bli färgade, solen skiner och det är ljumet men ändå friskt..
Så en power promenad senare... om inte soffan håller mej fast. (den är starkare än va du kan tro)

Detta inlägg är nu slut och kommer själv förstöras när du läst klart... =P

Love

Kommentarer
Postat av: Emma



Så skönt för dig gumman! Jag längtar mer än någonsin efter soffan kan jag säga! Men ja...en promenad kanske man skulle orka med även om det nu blivit mulet...Hoppas vi ses snart! Puss

2010-09-09 @ 14:37:40
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0