Skottland!

Jag flyttade ju till Skottland, eller som vi sa där scotland =D
Det är nu 6år sen jag flyttade hem till Sverige igen... Saknar fortfarande landet på andra sidan havet ibland... Hitta lite bilder där i från...
En "highland cow" Kan bara säga luggigt värre... hihihihi, och en på loch ness...
Denna ko bodde precis runt hörnet från min lägenhet... Gick förbi han nästan varje dag. Han stånga oxå min pappa lite när pappa var och hälsa på  mej... Kon fick namnet Bosse av mej. (en get som betade uppe i bergen fick namnet torsten av mej)


Loch ness och ruinerna från en "känd" borg/slott som stog där... kommer inte ihåg namnet på det nu..

Shit minnen som kommer tillbax nu, skulle vilja flytta tillbax, men ta me vänner och familj denna gång. Om jag ska va ärlig va det ganska jobbigt första tiden, innan man lärde känna folk. Nee det får bli skottland på nästa semester.
<3
Kram, eller som vi skrev i skottland xoxo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0