Varannan dag

Det är då min förkylnig som jag pratar om, varannan dag mår jag bättre, varannan sämre igen. Har nu varit så i 3VECKOR. Men nu mår jag sämre, feber igår... Kan det va så att min nya kost har gjort att mitt imunförsvar har börjat jobba igen? Det har bara gått en och en halv vecka... Det ska ju inte gå så fort... aja jag tänker fortsätta hoppas att det är så!

Trots detta tar jag två alvedon eller liknande och går till jobbet... VÄGRAR VA SJUK!!!

Men en sak kan jag säga att min mat gör... den gör mej snurrig... det snurrar jätte mycket... Men jag äter mer än va jag brukar... fast nästan bara sallad och frukt, det är nog felet. Får äta oftare...

Dax att gå till stälet som betalar mej för att va där!

Puss och kram, vi ses på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0