Till dej!!

Detta inlägg är till en mycket underbar människa... Nej Mick inte du!!

Det är till en arbetskamrat... nej micke, inte du!

Detta är till Josephine aka Jossan! Och varför jag hyllar henne idag (och alla dagar, dock ej på bloggen) Är inte för att hon fyller år, eller något sånt.. Hon är bara så toppen att hon är värd det!!

(och så e det så att en annan arbetskamrat (ja micke, det är du) har gjort ett inlägg om henne, och nu e det typ en tävlig om vem som skriver finaste sakerna om henne... och jag kommer vinna)

J som i hur j-vla bra du är
O som i hur otrolig du är 
S som i hur snygg du är
E som i hur extremt bra mamma du är
P som i hur perfect du är
H som i hur härlig du är
I ingen kan ersätta dej
N som i någon som du är svårt att finna
E som i ehhh varför har du såå låååångt namn??

Men som jag skrev, en fantastisk mamma, toppen arbetskamrat.. det är aldrig tråkigt när du är med, och en super bra vän!!! You know i luv you!! och tänk på alla roliga nätter på villan och utanför!

hon har plats för både sambo och dotter i sitt hjärta, trots att jag bor där, och jag tar plats... så det betyder att hon har ett stort hjärta, och efter som jag bor där så kan jag avslöja att det är av guld!!
När jag lärde känna henne så blev jag i nästan religös... hon är min hus gudina!!!
Trots att jag inte gökar med henne.. (ett skämt som låter värre än det är)

Min älskade vän nu ska du få se
Att du nästan alltid kan få mig att le

Vi har roligt vad vi än hittar på
Och det är nåt inte alla kan förstå

Till många olika ställen vi far
För vi har en relation de flesta inte har

Därför min underbara vän jag nu säger
Att du är den bästa av alla tjejer

Sug på den du micke!!!



Stor kram till dej jossan! Tack för du finns!
Puss


Kommentarer
Postat av: Micke

haha :) I'm on!!

2011-04-20 @ 23:09:29
URL: http://mickeahlborg.wordpress.com
Postat av: Elin

hehe, ja men det där blir väl svårslaget XD :P



Ja, men ja det tycker jag verkligen. Känns ju lite tomt i bloggvärlden utan jennie :D Med mig är det bara bra. Antar att man kan säga att livet flyter på som vanligt...



2011-04-20 @ 23:32:27
URL: http://cassler.blogg.se/
Postat av: Jossan

Åh Jennie fina fina du :) love you to <3 Micke de här blir svårslaget :) jag ska skriva om dig med i en blogg jag ska starta imorgon. Puss du underbara människa :)

2011-04-20 @ 23:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0